Jump to content
McArt

AmpLive's Original Remix of "PLC.4 MIE HÆD"

Recommended Posts

well this interpretation is actually GOOD.........but it doesnt quite have the rock feel......i feel it's having more of electronic feel........ :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very cool! It has a few small similarities as far as samples go, but overall I would hardly even classify this as a demo of "Plc.4 Mie Hæd," it's pretty much a different remix entirely. Even Zion's verse was re-recorded on the final version.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW!!!!

 

beyond awesome! 2 Reanimation demos..!

 

but yeah this is just another remix of the track

vocals seems too loud, which is great!

 

edit: someone should edit the title of the thread

 

Alternative Plc.4 Mie Haed remix would sound good to me.

Edited by LinkinJoze

Share this post


Link to post
Share on other sites

First i wanted to reply "OMG" but after listening the track, i've changed my mind in "MEH"

 

Also:

But overall I would hardly even classify this as a demo of "Plc.4 Mie Hæd," it's pretty much a different remix entirely. Even Zion's verse was re-recorded on the final version.

And yes, changing the topic title right now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very cool! It has a few small similarities as far as samples go, but overall I would hardly even classify this as a demo of "Plc.4 Mie Hæd," it's pretty much a different remix entirely. Even Zion's verse was re-recorded on the final version.

Funny, but haven't you in essence defined it as a demo by your description? Just remember - By Myself from the Raw Power promo, Mike's vocal track was different than the final track; Untitled was completely redone from top to bottom for the most part to become In The End; Now I See varies only slightly from With You in regards to the mix - and all of these are commonly classified as demos for the same exact reasons you've denied this track to be a 'demo'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're alive!!!!!!

 

:lol:

That I am - been super busy tho. Now have a masters in advanced games computing, thus solidfying my geek status. Also work as a professional web dev guy ^_^ woot.

 

BTW not being able to post on this forum with firefox is hella annoying... lol.

 

Still trying to decide if this is actually a demo or just a remix used in a live show or something. Does he reply to tweets or anything...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

That I am - been super busy tho. Now have a masters in advanced games computing, thus solidfying my geek status. Also work as a professional web dev guy ^_^ woot.

 

BTW not being able to post on this forum with firefox is hella annoying... lol.

 

Still trying to decide if this is actually a demo or just a remix used in a live show or something. Does he reply to tweets or anything...?

 

I honestly thought you were really dead....no offense :) Reuuniiited and it feeeels so goooood.

 

 

Great remix though. I like this one, but not as much as the reanimation one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×