Jump to content
Sign in to follow this  
andros

Puzzle Solved

Recommended Posts

OMG!!! Does this have any significance with the Bhagavad Gita?? WOW!! For those who don't know, it's a hindu relic like the christians have the Bible.

lol kinda random/offtopic but I had a test about the hindu's, Bhagavad Gita and stuff, but Idk if the Bhagavad Gita has anything to do with it

Edited by Jesper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't forget that Mike said:

 

"Now, please erase all the stuff you’ve filled your minds with regarding ASCII, double discs, release dates, concepts, Trinities, the Matrix, and FIRIN’ MAH LAZARS!"

 

:rolleyes: maybe that he said was to divert attention and that we are dealing with the possible title of the new single or sadly that this does not mean anything and that Mike has given us just a little entertainment to wait for new album

Share this post


Link to post
Share on other sites

or sadly that this does not mean anything and that Mike has given us just a little entertainment to wait for new album

I do not understand why people keep saying this.

 

If all of this didn't have a purpose, and Mike was just doing this to entertain himself, I don't think Adam would know much about it but clearly he does.

 

This all has a purpose and sooner or later we'll know what it is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

After all the hard work people put into this puzzle I hope it relates to something to do with the album.

 

If its all just a game for fun people are going to freak! "Argh! Me want life back!11!!!1 darns u Shinoda!!" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

You guys remember the idea about the eclipses, how there is one today and one in July 11. Well some one said that Mike would announce something today and on July 11, it seems their dream came true.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Now what connection does science & Oppenheimer, philosophy & god and Linkin Park have?

 

i definitley think there is a HUGE chance that A Thousand Suns could be the album title.

 

why?

 

because just like with minutes to midnight, the title had a whole pilosophical background.

and the philosophy of it all, they felt, encompassed the theme / mood of the album greatly.

 

so i think with something this drawn out and detailed, it probably is the name of the album, reinforcing the new sort of theme to set forth the new album.

 

if it is the name of the new single, that would be great too, but that's alot of philosophy to go behind one song! (;

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've said it already in another thread....

 

"A thousand suns" is a band. And they're selling a t-shirt with a binary code on it :D

 

coincidence? you decide! :P

(to say it with Astat's words) ;)

 

http://www.athousandsuns.net/

i dunno, but i kinda like that... maybe, we don't see the connection, yet... but we should keep that in mind. i have this special feeling! :D (somebody looked at the shirt's binary code?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think these next clues will reveal some song names or lyrics or topics of some songs. not the album name.

 

 

and wtf. the album isn't even finished yet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mike has updated the post with this:

 

EDIT: It has been brought to my attention by the fans that the whole LP online community should have been thanked for participating. True; a BIG thanks to everyone for playing our game…more to come…

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think these next clues will reveal some song names or lyrics or topics of some songs. not the album name.

 

 

and wtf. the album isn't even finished yet?

I'm sure that just means mixing. Don't forget that news post Mike made about having the tracklist almost confirmed. I'm sure it's confirmed by now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mike has updated the post with this:

 

EDIT: It has been brought to my attention by the fans that the whole LP online community should have been thanked for participating. True; a BIG thanks to everyone for playing our game…more to come…

WTF was Mike reading Legend's post in this thread? holy shit lol. I think Mike might be registered here :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

that's the legendary post by Legend :lol:

Thanks! and Hi Mike!it is good that you worry about us and visit us occasionally in LPL :)

Edited by andros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...